Talent Træning i Søften v. NiceSport 2014/2015

Søften badminton er i denne sæson gået sammen med NiceSport om at lave et nyt og spændende talenttrænings tilbud til spillere fra U13C og opefter. Der er tale om seriøs træning til dem, der gerne vil dygtiggøre sig.

I første omgang tilbydes der 4 træningssamlinger hver på 6 timers varighed – 3 timer fredag og 3 timer lørdag – hen over efteråret. Der er mulighed for at spillere både fra Søften og andre klubber kan tilmelde sig.

Idéen er at dem, der gerne vil give den en ekstra skalle, kan komme til det ved disse samlinger. Ved at der forhåbentligt kommer spillere udfra, får I også mulighed for at prøve krafterne af mod nogle I ikke er vant til at møde til de sædvanlige træningsgange.

Træningerne finder sted for det meste i Præstemarkhallen på følgende dage/tidspunkter:

Samling 1: fredag d. 12 sept kl.18-21 og lørdag d. 13 sept kl. 10-13 (d. 13. sept i Rønbækhallen)
Samling 2: fredag d. 3. okt kl.18-21 og lørdag d. 4. okt kl. 10-13
Samling 3: fredag d. 7. nov kl.18-21 og lørdag d. 8. nov kl. 10-13
Samling 4: fredag d. 12 dec kl.18-21 og lørdag d. 13 dec kl. 10-13

For at deltage, skal man melde sig til alle 4 samlinger.

Da der er tale om en ekstra træningsmulighed i samarbejde med en ekstern partner, er prisen for at deltage i de 4 samlinger DKK 1.000. Til Søften spillere ydes der et tilskud på DKK 200 fra SGFs Venner. Udbetalingen af tilskuddet sker ved henvendelse til kasserer@sgf-badminton.dk efter man har tilmeldt sig.

FORHÅNDSTILMELDINGER INDTIL SØNDAG
Der er plads til max 24 på holdet. Indtil søndag d.17. aug., har Søften spillerere fortrinsret til at tilmelde sig. Derefter vil der åbnes for tilmeldinger for alle andre. Sidste tilmeldingsfrist er d.31. aug.

Invitationen er vedhæftet. Tilmelding foregår via dette link: http://nicesport.dk/signup.php (vælg: nicesport talentprojekt 2014 (Søften badminton))

Vi håber I har lyst til at være med!

Læs mere her -  Nicesport

mange hilsner