Stævner

Er du klar til flere udfordringer på badmintonbanen – eller er du måske allerede godt i gang?

Stævner er en god oplevelse for alle uanset niveau og erfaring. Her har man mulighed for at optjene point og spille sig op igennem rækkerne.
Til spillere, der aldrig har deltaget i et pointgivende stævne, er det muligt at deltage i begynderstævner. Dette kan være en rigtig god måde til at komme i gang med stævner.
Al erfaring viser, at stævner rykker spillernes niveau meget.

Ved de fleste stævner kan man tilmelde sig i kategorierne, single og double - i nogle tilfælde også mix-double.

Hvis du ikke har en doublemakker, kan du altid tilmelde dig med x-makker.

Datoerne for stævner findes på BadmintonPlayer - hvor man også tilmelder sig og betaler, følg linket herunder.

Så tag fat i dine klubkammerater, så I kan få en god dag sammen og heppe på hinanden.