Ny senior i klubben ?

Er du ny senior i klubben tilbyder vi følgende muligheder.

Onsdagstræning for seniorer giver mulighed for at styrke formen, øve teknik, spille træningskampe – og ikke mindst nyde det sociale samvær. Om du er øvet spiller eller ved at vende tilbage efter nogle års pause, er der plads til dig.

Hver sæson deltager vi i DGI og DBF’s holdturnering. Så her er der også en chance for at møde spillere fra andre klubber, prøve kræfterne af og opleve badminton som en holdsport – unanset niveau.

Fra sæsonen 2013/2014 har vi i seniortruppen indgået et samarbejde med HOG Badminton, hvor de bedste spillere træner sammen med de bedste Hinnerup-spillere hver mandag. Spillerne på dette træningshold deltager i DBF-holdturneringerne i Danmarksserien, Serie 1 og Serie 2. Deltagelse i denne ekstra træning er per invitation og kræver ekstra betaling af kontingent. Holdene hedder fremover Team Favrskov Badminton (i puljerne og på Badmintonpeople).