Søften GF - Badminton
Forside     Event     Holdtilmelding     Holdoversigt     Banebooking     Shop     Bestyrelsen     Trænere     Kalender     Lukkedage

Klik her for at oprette en profil

Brugernavn

Password
      Glemt login info?

Fysisk Træning - Mandag d. 19.april
Tilmeldingsfrist er overskredet

Da det nu er muligt at samles maks. 25 til udendørs aktivitet, har vi besluttet at vi vil tilbyde noget fysisk udendørs træning, så vi forhåbentlig har lidt form, når vi igen må komme i hallen.

Emil (mandag) og Victor (onsdag) vil stå for noget fysisk træning oppe ved SKIC mandag

og onsdag kl. 16.30 – 17.45. Mødested foran indgangen til SKIC.

Der vil være noget lidt løb, benarbejde og andre fysiske ting, til at starte med uden ketcher. Dvs. man har tøj på efter vejrforholdene og noget man kan røre sig i. Husk vanddunk.

Da man maks. må være 25 til udendørs aktiviteter, kræver dette tilmelding efter først-til-mølle princippet.

Man møder IKKE op til træningen, hvis man ikke er tilmeldt. Det kræver godkendelse fra trænerne. Tilmeldningsfristen er aftenen før træningen.

Da træningen er fysisk træning er det vigtigt at den enkelte spiller møder op og er klar, samt at man er der til tiden, hvis træningen starter med en løbe tur.

Evt. afbud fra Emil og Victor vil blive skrevet ud til de tilmeldte senest kl. 14.00 på dagen, så det er vigtigt at man checker sin mail på dagen. Det kunne være ved kraftig regn, sne osv.

Vi håber at se MANGE af de unge spillere til lidt træning, så vi er klar den dag hallen åbner ??

Så gå allerede ind nu og tilmeld dig.

SGF – Ungdom

18.04.2021
19.04.2021 kl. 16.30 - 19.04.2021 kl. 17.45
SKIC